بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بایگانی




زمان انتشار: ۱۰ ام مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۸ ب.ظ | کد خبر: 45609


نماینده مردم دزفول:

 مطالبه مردم دزفول از استاندار خوزستان رفع موانع تولید و اشتغال است

نماینده مردم دزفول و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:مطالبه مردم دزفول و سرمایه گذاران از استاندار خوزستان رفع موانع تولید و اشتغال است.

به گزارش دزمهراب عباس پاپی زاده در حاشیه سفر استاندار خوزستان به دزفول با استقبال از سفر استاندار خوزستان به دزفول افزود:شناخت کلی نسبت به شهرستان در حوزه سرمایه گذاری و نیز بررسی فرصت ها و چالش های بخش صنعت و گردشگری همچنین توجه به مشکل مناطق محروم دزفول از جمله دستاوردهای این سفر می باشد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای سفر استاندار خوزستان به مناطق

 محروم و صعب العبور بخش شهیون و سردشت دزفول در آینده نزدیک خبر داد و گفت:با موافقت استاندار خوزستان جمعی از مدیران ارشد استان در سفری ۲ روزه خاص مناطق محروم و سخت گذر احمدفداله و دره کاید در شهیون و سردشت دزفول استاندار را همراهی خواهند کرد.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص نوسان اقتصادی

در کشور گفت:این نوسان بخش های مختلف به جز بانک ها را تحت تاثیر قرار داده و به دلیل مشارکت نکردن بانک ها موجب ضرر و زیان سرمایه گذاران شده است.

وی خواستار اصلاح عملکرد بانک ها و حمایت از سرمایه گذاران توسط بانک ها شد و گفت:باید موانع خودساخته بانک ها در مسیر سرمایه گذاری برداشته شود.

کارخانه خوراک دام با ۷۰ میلیون ریال سرمایه گذاری ، طرح توسعه شرکت قارچ جلگه با ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری ، گام دوم کارخانه روغن نباتی دزفول با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۷۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری ، کارخانه فولاد دزفول با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و نیز کلنگ زنی دامداری صنعتی ۲ هزار راسی و ۲ ساختمان اورژانس از جمله طرح هایی است که روز یکشنبه مورد بازدید استاندار خوزستان قرار گرفتند.

ظرفیت اشتغالزایی این طرح ها بعد از بهره برداری یکهزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت در خوزستان می باشد که در شمال این استان واقع است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۳
بیدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی