بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بایگانی

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

زمینه فساد در مدیریت شهری و شهرداری ها

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

گوشه ای از صحبت های حسین شهبازنیا نماینده جنبش عدالتخواه در دیدار دانشجویی با مقام معظم رهبری سال ۹۴




ایشان در ابتدای سخنان خود اشاره به زمینه های فساد که در مقابل عدالت اشاره میکند که مورد اول بحث مدیریت شهری است

در طول یک دههٔ گذشته، درآمد شهرداری‌ها با سرعت افسارگسیخته‌ای رشد یافته تا آنجا که بودجهٔ شهرداری تهران، با رقم نجومی ۱۷ هزار میلیارد تومان به بودجهٔ عمرانی کل کشور نزدیک شده است.


قدرت برخاسته از این درآمدها تا آنجاست که با کمی اغراق، مدیریت شهری کشور را می‌توان به‌عنوان قوهٔ غیررسمیِ جدید در کنار قوای رسمی ِ ۳ گانهٔ کشور نام برد.


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۴
بیدار

برگزاری جلسه ی تدوین پیوست فرهنگی

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ

در جلسه تدوین پیوست فرهنگی ساحل دز

امام جمعه دزفول: باید تلاش کنیم بوستان های ساحلی فضایی مفرح، آرام بخش و فرهنگی باشند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز” جلسه تدوین پیوست فرهنگی ساحل دزبا حضور جمعی از مسئولان شهر در نهاد امامت جمعه تشکیل شد.

امام جمعه دزفول در این نشست با بیان اینکه در فصل تابستان ساحل رودخانه دز مورد استقبال قرار خواهد گرفت گفت: باید تلاش کنیم بوستان های ساحلی فضایی مفرح، آرام بخش و فرهنگی باشند.

حجة الاسلام والمسلمین قاضی محور اصلی در ساحل دز را 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۰
بیدار


با سلام ان شاالله در نظر است شصت بیان از بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری را به ترتیب در روزهای آینده به عرض شما برسانیم. و همچنین گزارش هایی در رابطه با کالای ایرانی در سطح شهرستان دزفول تهییه نماییم.


بیانات در دیدار جمعى از کارگران سراسر کشور1394/02/09

مصرف‌کننده‌ی باانصاف، مصرف‌کننده‌ی باوجدان هم میتواند همین‌جور به تولید کشور کمک کند؛ دنبال اسم و رسم نروند، دنبال بِرَند نروند - این حرفی که حالا مرتّب تکرار میکنند: بِرَند، بِرَند - دنبال مارک نروند؛ دنبال مصلحت بروند. مصلحت کشور، مصرف تولید داخلی است، کمک به کارگر ایرانی است. بعضی‌ها هستند حتّی حاضرند به نفع کارگر هم شعار بدهند، رگ گردن را هم درشت کنند و شعار بدهند، امّا در عمل به 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۶
بیدار

اعمال شب و روز عید فطر

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ


ز جمله لیالى شریفه شب عید فطر می باشد و در فضیلت و ثواب عبادت و احیاى آن احادیث ‏بسیار وارد شده و روایت‏ شده است که آن شب کمتراز شب قدر نیست. برای درک این شب عزیز انجام اعمالی از ائمه علیهم السلام به ما سفارش شده است :

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۵
بیدار

ا

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول نسبت به جمع آوری زکات فطره از سوی موسسه های غیرمجاز هشدار داد و از شهروندان خواست فطریه را به موسسه های دارای مجوز پرداخت کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در نشست شورای ستاد زکات شهرستان دزفول افزود:در جریان نماز جمعه هفته گذشته تعدادی اطلاعیه مبنی بر اخذ زکات و کفاره روزه از سوی یک موسسه بین نمازگزاران دزفول توزیع شد که این موضوع باید از راه قانونی پیگیری شود چرا که کمیته امداد امام خمینی (ره) همراه با موسسه های مجاز متولی دریافت زکات فطره می باشند.
وی همچنین در خصوص پیامک های منتشر شده از سوی یک موسسه دیگر با موضوع دریافت فطریه جهت توزیع بین محرومان یکی از استان های کشور و سادات دزفول هشدار داده و خواستار برخورد جدی به عوامل انتشار این پیامک ها شد.
امام جمعه دزفول در این نشست تاکید کرد:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۷
بیدار
شهیدخبر(شهیدنیوز): در روزهای پایانی ماه رمضان و با نزدیک شدن به عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بخش‌هایی از بیانات قدیمی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره دعای وداع امام سجاد (ع) با ماه رمضان را برای اولین‌بار منتشر کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، بیانات رهبر معظم انقلاب درباره وداع با ماه مبارک رمضان را در زیر می خوانید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۳
بیدار

 شکوه نماز عید فطر را افزایش دهیم

                    با

 نماز پشت سر نایب امام زمان(عج) 

                     و

نماز  پشت سر امام جمعه هر شهر

حجت الاسلام پناهیان: 

با دعاهایی که در قنوت نماز عید فطر هست، انسان می فهمد که نماز عید فطر، زمان بارش بالاترین رحمت الهی ااست. هنگامی که به ما گفته اند: مکرر در قنوت نماز بگویید:((خدایا هر چه به پیامبر دادی،به من هم بده)) حتما خدا میخواهد و آماده است که همه اش را مستجاب کند. غرض این دعای با عظمت در جایگاه با عظمت نماز عید فطر مصلی، که مورد عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) است به استجابت نزدیکتر است. چرا این نماز مورد عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) است؟ چون امید تمام مومنان مظلوم است و اقتدار امام و امت در این سرزمین،  مقدمه ی نجات بشریت است.

کسانی که در شهرهای دیگر هستند و توفیق شرکت در نماز پشت سر نایب امام زمان(عج) را ندارند، طبق فتوای مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت،  بهتر و مطابقا احتیاط این است که به جای برگزاری نماز های متعدد، با شرکت در نماز عید فطر واحد پشت سر امام جمعه ی شهر،شکوه نماز عید را افزایش دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۶
بیدار

به دنبال مطرح شدن موضوع پیوست فرهنگی  تفرجگاههای دزفول و با تاکید امام جمعه ی شهرستان ، فرماندهی انتظامی دزفول از اجرای طرح امنیت  تفرجگاههای ساحلی  و برخورد با مخلان نظم و امنیت در این مکان  ها خبر داد...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۳
بیدار


این مراسم معنوی به همت حوزه های مقاومت بسیج برادران بلال حبشی(ع) و خواهران حضرت فاطمه(س) و همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول بصورت خانوادگی و با استقبال عموم همشهریان و گردشگران در پارک ساحلی دز (علی کله) برگزار شد.                                                         


لازم به ذکر است که اخیرا امام جمعه دزفول انتقاد بر نبود پیوست فرهنگی درپارک علی کله را داشتند که با برگزاری چنین برنامه هایی وبا استقبال پرشور مردم، می تواند نمونه ای باشدبرای مسولین  وتشکل های فرهنگی که با "برنامه ریزی ومدیریت فرهنگی" می توانند تهدیدها وچالش ها وآسیب ها وگرفتاری ها را به فرصت جهت رشد وآرامش تبدیل نمود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۲
بیدار
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۹
بیدار