بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بایگانی

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

جلسه برای قرآن

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

پیشنهاد مقام معظم رهبری برای برگزاری جلسات تلاوت قرآن در دیدار با قاریان قرآن در ماه مبارک رمضان

دریافت
حجم: 3.97 مگابایت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸
بیدار

هر جا از روحانیت بعنوان زینت المجالس استفاده شده کار ابتر مانده

کسانی که به علی کله می آیند همه دزد و شرابخوار نیستند. 

چرا اجازه نمیدهند افراد خوش فکر پای کار بیایند ویک چرخش نخبگانی صورت بگیرد؟

فایل صوتی


 

متن خلاصه ی جلسه را در ادامه مطلب ببینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۳
بیدار

اکران "هنگامه" در مسجد ولایت مهر شهر دزفول

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

اولین فیلم داستانی با موضوع شهدای مدافع حرم در مسجد ولایت مهر شهر ِ دزفول اکران شد.


هنگامه

گزارش تصویری این برنامه را در ادامه مطلب ببینید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۴
بیدار

سنت افطاری ساده در شهرستان دزفول

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶ ب.ظ

جهت مشاهده گزارش تصویری به ادامه مطلب بروید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶
بیدار

در ضرورت پیوست فرهنگی در سواحل رودخانه دز که اخیرا امام جمعه دزفول تأکید بسیارداشتند به همین منظور مصاحبه ای داشتیم باحجت الاسلام والمسلمین دکترخسروپناه امام جمعه موقت شهر دزفول

ایشان در مصاحبه باخبرنگاربیدار نیوز  در رابطه با پیوست فرهنگی تفریح گاههای ساحلی دزفول بیان کردند: مجتمع ساحلی دزفول یکی از مزیت های خوب و مناسب شهرستان میباشد که می بایست برای تفریح و استفاده ی عموم مردم شریف شهرستان آماده گردد. ایشان در رابطه با ضرورت پیوست فرهنگی افزودند: تدوین پیوست فرهنگی برای بازسازی مجتمع فرهنگی ساحلی دزفول امری ضروری است که باید با مشارکت نهادهای مختلف و استفاده از صاحبنظران فرهنگی تهیه گردد و در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و تصویب گردد.

امام جمعه موقت دزفول در رابطه باعملیاتی کردن این مصوبه افزودند،شورای شهر،شهرداری،نیروی انتظامی و دادستانی میبایست پای کاربیایند ووظایف خود را انجام دهند. وبرای اجرای مصوبات و قوانین جدیت به خرج دهند.

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: محوریت این مقوله فرهنگی باید شخص امام جمعه شهرستان باشند. و دستگاههای مختلف میبایست مساله تدوین پیوست فرهنگی رازیر نظر ایشان جلو ببرند.

ایشان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ضرورت تدوین پیوست فرهنگی در طرح ها و پروژه های عمرانی افزود:طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ،تمام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید دارای پیوست فرهنگی باشند. مخالفت با این مصوبه، مخالفت با برنامه توسعه ی پنجم و ششم کشور و مخالفت با اسناد بالا دستی میباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۰
بیدار

تا در زندگی شهید نشوی شهید نمیشوی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۳۲ ب.ظ

در مراسم تشییع پیکر شهید زلقی، حجت الاسلام شیخ، امام جماعت مسجد سید الشهدای کوی آیت الله طالقانی خاطراتی شنیدنی از زندگی این شهید بزرگوار که بخش عمده ای از آن مربوط به فعالیت های فرهنگی شهید در مسجد بود را بیان فرمودند.در ادامه فایل صوتی سخنان ایشان تقدیم میگردد.

دریافت

شهید زلقی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۲
بیدار

گزارش تصویری تشییع پیکر سردار شهید محمد زلقی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ

پیکر شهید محمد زلقی دیروز با حضور مردم دزفول از درب منزلشان به طرف روستای سربیشه تشییع گردید. ایشان چهارمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول می باشند.در این مراسم حجت الاسلام شیخ ،امام جماعت مسجد سید الشهدای کوی آیت الله طالقانی به بیان پاره ای از خدمات این شهید بزرگوار پرداخت.شایان ذکر است در ابتدای این مراسم مداحان به مرثیه سرایی پرداختند و سپس نماز شهید بزرگوار به امامت آیت الله محسن حیدری  نماینده ی خبرگان رهبری و امام جمعه ی موقت اهواز اقامه گردید.

تشییع پیکر سردار شهید محمد زلقی

جهت مشاهده گزارش تصویری به ادامه مطلب بروید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۷
بیدار

در تاریخ 95/3/16 نشست فرهنگی در رابطه با پیوست فرهنگی تفریحگاهها و بوستان های دزفول در مرکز فرهنگی وارثین با حضور اقای حسن دزفولی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول و اقای بهزاد جولایی مسئول کمیته ی راهبردی فرهنگی سیاسی ناحیه بسیج و یکی از کارشناسان فرهنگی شهرستان و جمعی از فعالین فرهنگی برگزار گردید.

نشست فرهنگی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸
بیدار

مهران موزون در دیسون(وبلاگ شخصی اش) نوشت:

پس از سیلاب بهار امسال که خسارات سنگینی به سواحل و تفریحگاههای ساحلی دزفول وارد آمد شهردار محترم شهر که قصدی جز خدمت به مردم شهر ندارد برای التیام روحیه مردم دزفول وعده داد که سواحل دز را بهتر از قبل خواهیم ساخت و قس..

این روحیه و پشتکار آقای مهندس کرمی در تجدید روحیه و امید مردم دزفول قابل تحسین است.

از سوی دیگر امام جمعه محترم شهر نیز که در کنار مردم متدین شهرش از بهره برداری های غیر اخلاقی سواحل دز توسط اغیار (که عمدتا از میهمانان و مسافران ناآشنا با فضای فرهنگی دارالمومنین هستند) ناراضی و نگران است...
جهت ادامه مطلب کلیک کنید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۲
بیدار

پیوست فرهنگی

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ب.ظ

کلیپ "پیوست فرهنگی"با موضوع پیوست فرهنگی سواحل و تفریحگاه های دزفول ، تهیه شده است. و به بررسی سخنان اخیر امام جمعه محترم شهرستان دزفول در خطبه های نماز جمعه این شهرستان میپردازد.

جهت دانلود کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۴
بیدار