بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بیدار نیوز

رسانه ی فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی بیدار دزفول

بایگانی

به دنبال مطرح شدن موضوع پیوست فرهنگی  تفرجگاههای دزفول و با تاکید امام جمعه ی شهرستان ، فرماندهی انتظامی دزفول از اجرای طرح امنیت  تفرجگاههای ساحلی  و برخورد با مخلان نظم و امنیت در این مکان  ها خبر داد...

سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: شهروندان دزفولی همواره از وجود برخی افراد مزاحم در تفرجگاهها به ویژه تفرجگاه ساحلی علی کله اعتراض کرده اند. بنابراین ما نیز با هدف ارتقای امنیت  اجتماعی ، نیروهای خود را در جهت برخورد با اراذل  و اوباش و افرادی که اقدام به استعمال دخانیات  و به ویژه قلیان می کنند به تفرجگاه علی کله فرستادیم و افرادی که باعث ایجاد مزاحمت  برای نوامیس مردم شده و یا مشغول استعمال قلیان بودند را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه حدود 20 دستگاه موتور سیکلت نیز از این افراد توقیف شد، گفت: این طرح قطعا در شب های آینده نیز در تفرجگاههای دزفول ادامه خواهد داشت و با مقامات قضایی نیز هماهنگی به عمل آمده که با افرادی که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند و یا به استعمال قلیان در تفرجگاهها روی می آورند به شدت برخورد شود..

 در اینجا جا دارد از طرف رسانه فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی بیدار نیوز از همت نیروی اتنظامی در جهت ورود به مساله تفرجگاه های دزفول که مطالبه ی آحاد مردم عزیز شهرستان می باشد تقدیر و تشکر کنیم . همچنین انتظار میرود قوه قضائیه و دادستان محترم نیز موانع و مشکلات قانونی عزیزان نیروی انتظامی را برطرف نمایند. از دیگر دستگاهها بویژه دستگاههای فرهنگی شهرستان تقاضا داریم در این راه اهتمام ورزیده به وظایف خود در راستای تحقق پیوست فرهنگی عمل نموده و تکمیل کننده ی زحمات عزیزان نیروی انتظامی باشند. لازم به ذکر است ، برای بهبود فضای تفرجگاهها اقدام سلبی و برخوردهای امنیتی لازم بوده اما کافی نیستند و یقینا نیازمند برنامه ریزی فرهنگی واقدام و عمل در این زمینه میباشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
بیدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی